تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۶
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۱۴۸۵۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت دلار امروز ۲۳ آذر ماه ۲۶ هزار تومان اعلام شد

می متالز - در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 26 هزار تومان، یورو 31 هزار و 500 تومان و درهم امارات 7 هزار و 140 تومان اعلام شده است.
قیمت دلار امروز ۲۳ آذر ماه ۲۶ هزار تومان اعلام شد

به گزارش می متالز، در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۶ هزار تومان، یورو ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۱۴۰ تومان اعلام شده است. طی روزهای اخیر دلار عمدتاً‌ در کانال ۲۵ هزار تومان در نوسان بوده است ولی در معاملات پایانی عصر سه‌شنبه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد.

در صرافی‌های بانکی از ظهر روز پنج‌شنبه قیمت خرید و فروش دلار و یورو همزمان با روند افزایشی بازار آزاد،‌ افزایش یافت و دلار باردیگر وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد. دلار تا دیروز در این صرافی ها در کانال ۲۶ هزار تومان قیمت خورده بود ولی از صبح امروز و با کاهش نوسانات ارزی در بازارآزاد، دلار در صرافی های بانکی به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.

برهمین اساس قیمت فروش دلار در این صرافی‌ها ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۱۰۰۰تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۴ هزار و ۹۵۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

عناوین برگزیده