تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۶
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۱۴۸۶۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
حسن پور در جمع مدیران شرکت توسعه آهن و فولاد:

توسعه سیرجان بی بدیل خواهد بود

می متالز - نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود دو مجموعه موفق و رو به تعالی توسعه آهن و فولاد و جهان فولاد سیرجان سبب جذب سرمایه گذاران بیشتری برای منطقه خواهد شد و این یک فرصت خاص برای سیرجان است و باید ازآن استفاده کرد.
توسعه سیرجان بی بدیل خواهد بود

به گزارش می متالز، "شهباز حسن‌پور" در دیدار با اعضای هیات مدیره و مدیران مجموعه صنعتی و معدنی توسعه آهن و فولاد با بیان اینکه آینده شرکت توسعه آهن و فولاد در صنعت فولاد کشور درخشان است، گفت: با حضور دو مجموعه توانمند و پرقدرت توسعه آهن وفولاد و جهان فولاد، رشد و توسعه سیرجان در کشور بی بدیل خواهد بود و این مساله مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه علمی و عملی شما عزیزان است.

وی ضمن قدردانی ویژه از زحمات کارگران خدوم این مجموعه صنعتی خطاب به آنها اظهار کرد: شما سربازان خط مقدم نبرد اقتصادی با دشمن هستید و یاس امروز دشمن بدلیل مجاهدت و زحمات طاقت فرسای شماست و من با افتخار بر دستان همه شما بوسه می زنم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شفاف سازی در دنیای امروز یک ضرورت است بیان کرد: توصیه می کنم بدین منظور ورود به بازار بورس از اولویت های کاری شما باشد این مساله جدای از بحث شفاف سازی سببب درخشش نام سیرجان در عرصه اقتصادی کشور خواهد شد.

نماینده سیرجان و بردسیر افزود: وجود دو مجموعه موفق و رو به تعالی توسعه آهن و فولاد و جهان فولاد سیرجان سبب جذب سرمایه گذاران بیشتری برای منطقه خواهد شد و این یک فرصت خاص برای سیرجان است و باید ازآن استفاده کرد.

حسن پور در بخش پایانی سخنانش ضمن تاکید بر بومی سازی صنایع گفت: از احداث دو نیروگاه بزرگ توسط این دو مجموعه صنعتی حمایت قاطع می کنم چرا که این مساله سبب تقویت زیر ساخت‌های شهرستان خواهد شد و ما به هر میزان از زیر ساخت‌های قدرتمندی برخوردار باشیم طبعا به توسعه پایدار نزدیک تر خواهیم شد.

عناوین برگزیده