تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۱
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۴۸۷۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

احیاء و بازگشت به چرخه تولید ۱۸ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال چهارمحال و بختیاری

می متالز - امسال تاکنون ۱۸ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید بازگشتند.
احیاء و بازگشت به چرخه تولید ۱۸ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال چهارمحال و بختیاری

به گزارش می متالز، معاون امور صنایع سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری، گفت: با راه اندازی دوباره این واحد صنعتی راکد ۹۰ درصد هدف گذاری امسال استان محقق شده است.

محمد کاظم منزوی افزود: این واحد‌های صنعتی در زمینه تولید دستمال کاغذی و بهداشتی، ظروف پلاستیکی، ظروف چینی، ماکارونی، بسته‌بندی خشکبار و حبوبات، رنگرزی الیاف، مواد شوینده و ضدعفونی کننده، تولید محصولات غذایی سوسیس و کالباس، کارگاه تولید انواع فر، تنور اجاق گاز، تولید نخ پلی‌استر، ماسک یکبار مصرف، انواع نان صنعتی و رشته غذایی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: برای بازگشت به چرخه تولید این کارخانه‌ها ۲۵۲ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص داده شد.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری، افزود: با فعال شدن این تعداد واحد تولیدی برای ۲۷۴ نیروی کار اشتغالزایی شده است.

وی بیان کرد: امسال احیای ۲۰ واحد راکد و نیمه فعال برای چهارمحال و بختیاری هدفگذاری شده است که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال بطور کامل محقق شود.

منزوی با اشاره به فعالیت ۹۵۰ واحد صنعتی در این استان، گفت: از این تعداد ۲۰ درصد واحد‌ها با ۱۰۰ درصد ظرفیت و مابقی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد ظرفیت خود فعال هستند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد