تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۵
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۱۴۹۲۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت دلار در مرز ۲۶ هزار تومان قرار گرفت

می متالز - قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس)، امروز (چهارشنبه 26 آذرماه) با افزایش قیمت همراه بود و به 25 هزار و 980 تومان رسید.
قیمت دلار در مرز ۲۶ هزار تومان قرار گرفت

به گزارش می متالز،‌ در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۹۸۰ تومان، یورو ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۱۸۰ تومان اعلام شده است. قیمت دلار که در معاملات پایانی عصر سه‌شنبه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شده بود از عصر یکشنبه به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشته است .

در صرافی‌های بانکی از ظهر روز پنج‌شنبه قیمت خرید و فروش دلار و یورو همزمان با روند افزایشی بازار آزاد،‌ افزایش یافت و دلار باردیگر وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد.  ولی از صبح یکشنبه و با کاهش نوسانات ارزی در بازارآزاد، دلار در صرافی های بانکی به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.

برهمین اساس قیمت فروش دلار در این صرافی‌ها  ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۱۰۰۰تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۴ هزار و ۹۵۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

عناوین برگزیده