تاریخ: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۷
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۱۴۹۵۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

ظرفیت‌های جدید برای تولید محصولات صنعتی در قم ایجاد می‌شود

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: رویکرد جذب سرمایه گذار و تقویت بخش تولید، راهبرد مهم اقتصاد استان است و به همین منظور ظرفیت‌های جدید برای تولید محصولات صنعتی در قم ایجاد می‌شود.
ظرفیت‌های جدید برای تولید محصولات صنعتی در قم ایجاد می‌شود

به گزارش می متالز، محمود سیجانی درگفتگو با خبرنگاران، بیان کرد: در کنار تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ روند تولید و اشتغال در واحدهای صنعتی موجود استان، به دنبال ایجاد ظرفیت‌های جدید در این بخش هستیم تا فعالیت‌های صنعتی در قم با حفظ استانداردهای محیط زیستی توسعه پیدا کند.

وی افزود: به دلیل وجود شهرک‌های صنعتی متعدد و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در قم،‌ این استان از نظر زیرساختی آماده جذب سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان علاقه‌مند به راه‌اندازی واحدهای صنعتی است که امتیازی ویژه برای فعالیت‌های اقتصادی به شمار می‌آید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: صنعت قم برای ایجاد واحدهای تکمیل کننده زنجیره تولید بسیاری از محصولات مورد نیاز کشور، ظرفیت‌های مناسبی دارد و استقبال خوب سرمایه گذاران برای حضور در این بخش، نشان دهنده مسیر حرکت موفق آن است.

سیجانی گفت: شهرک‌های صنعتی قم به مهمترین راه‌های مواصلاتی کشور دسترسی دارد و تولیدکننده می‌توانند با هزینه کمتر و زمان کوتاه‌تر محصول تولیدی خود را به بزرگترین بازارهای مصرف داخلی برسانند و همچنین از طریق گمرکات استان برای صادرات آن به بازارهای بین المللی اقدام کنند.

وی بیان کرد: با ایجاد ظرفیت‌های جدید، جایگاه صنعت قم از نظر میزان و تنوع تولید، با ارتقا حداکثری مواجه شده و فرصت‌های شغلی متعددی به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای افراد جویای کار فراهم خواهد شد.

عناوین برگزیده