به گزارش می متالز، لری دومینیک مدیر کسبوکار پژو سیتروئن در آمریکا گفت: برای بازگشت به بازار آمریکا برنامه صرفهجویی تازهای را اجرا خواهد کرد،این راهکار مجموعهای از ابزارهای نرمافزاری، برنامههای کاربردی تلفن همراه و یک شبکه فروش کم هزینه و پربازده را در بر میگیرد.
خودروسازی پژو سیتروئن که پژو، سیتروئن، اوپل، وکسهال و چند برند دیگر را تولید میکند، قصد دارد سال ۲۰۲۶ فروش محصولات را در آمریکا از سر بگیرد و با بیش از ۳۰۰ مدل خودرویی که هماکنون تحت ۴۰ برند در بازار آمریکا به فروش میرسند، رقابت کند.
مهمترین چالش پیش روی پژو سیتروئن در بازگشت به آمریکا هزینه بالای کسب و کار و لزوم سودآوری نمایندگان فروش و خودروسازان است. پژو به این نتیجه رسیده که رقابت در دنیای امروز مستلزم در اختیار داشتن ابزارها و فناوریهای نوین و ساختاری چابکتر است. طبق آمارهای رسمی بیش از ۹۰ درصد از هزینه فروش خودرو، صرف مخارج شبکه فروش میشود.