تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۴
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۱۵۰۱۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور صنایع وزارت صمت اعلام کرد:

آمادگی همه جانبه وزارت صمت برای پشتیبانی از اجرای پروژه های سود آور و راهبردی در استان کرمانشاه/ فرصت های مناسب استان کرمانشاه برای سرمایه گذاری و توسعه

می متالز - معاون امور صنایع وزارت صمت بر آمادگی همه جانبه وزارت صمت برای پشتیبانی از اجرای پروژه های سود آور و راهبردی در استان کرمانشاه تاکید کرد.
آمادگی همه جانبه وزارت صمت برای پشتیبانی از اجرای پروژه های سود آور و راهبردی در استان کرمانشاه/ فرصت های مناسب استان کرمانشاه برای سرمایه گذاری و توسعه

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/186984/IMG-20201222-WA0019.jpg

به گزارش می متالز، مهدی صادقی نیارکی در هفتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که با حضور رییس بنیاد مستضعفان برگزار شد، گفت: استان کرمانشاه ظرفیت های بسیاری داشته و فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری و توسعه دارد.

وی با اشاره به توسعه طرح قوطی سازی "زمزم" اشاره کرد و گفت: تولید درب قوطی و انواع قوطی در ابعاد مختلف تولید شود که زمینه و پتانسیل این کار در استان وجود دارد.

معاون امور صنایع وزارت صمت، اضافه کرد: برای بحث کویل آلومینیوم هم چند طرح در کشور داریم که از بنیاد مستضعفان می خواهیم از آنها بازدید کند که در صورت امکان تقویت شوند و اگر کفایت نمی کند سراغ راه اندازی طرح جدید بروند.

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه نیز طی سخنانی از احداث کارخانه لاستیک به ‌عنوان یکی از نیازهای اساسی استان یاد کرد و افزود: درحال حاضر زیرساخت احداث برای یک واحد تولیدی لاستیک با ظرفیت 50 هزار تن در استان فراهم است و از بنیاد تقاضامندیم در این زمینه به استان کمک کند.

گفتنی است که هفتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه عصر سه‌شنبه 2 دی ماه با حضور رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، معاون امور صنایع وزارت صمت، استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

عناوین برگزیده