تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۱
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۵۰۱۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت ۷۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به صنایع سمنان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت ۷۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به صنایع در استان خبر داد.
پرداخت ۷۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به صنایع سمنان

به گزارش می متالز، علی تشنه دل در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹، تاکنون ۶۱ واحد صنعتی در استان، بیش از ۷۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

وی افزود: از ابتدای سال مالی رونق تولید ۹۹ که از شهریورماه می باشد در مجموع، بیش از ۸۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۱۰ واحد تولیدی استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در بخش تسهیلات رونق تولید ۹۹، سهم صنعت ۶۱ واحد به ارزش ۷۸۶۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۲۴۹ واحد به ارزش ۴۴۸ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ ، ۵۱۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از هفده هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۲۰۱ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.

تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه ۱۱۶۵ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود، در حدود ۲۵۰۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد، ۷۲ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه، بیان کرد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۸۵۰ میلیارد ریال به ۵۵ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و تامین اجتماعی هفت واحد تولیدی استان بررسی شد.

عناوین برگزیده