تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۳۱۲
کد خبر: ۱۵۰۴۵۰

ابطال مجوز؛ مجازات فروش بلیت از مبدأ لندن

می متالز - به دنبال لغو پروازهای مسیر تهران – لندن به‌واسطه شیوع نوعی از کرونای جهش یافته در انگلیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد فروش بلیت در این مسیر منجر به ابطال مجوز دفاتر فروش خواهد شد.
ابطال مجوز؛ مجازات فروش بلیت از مبدأ لندن

به گزارش می متالز، سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا در انگلیس، در صورت فروش بلیت از مبدأ لندن به تهران، مجوز دفاتر و سایت‌های فروش بلیت لغو می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: قطع تمامی پروازهای مستقیم رفت‌وبرگشت به لندن و همچنین ابلاغ صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی خارجی مبنی بر عدم پذیرش مسافران از مبدأ لندن به تهران به مدت دو هفته، در صورت فروش بلیت در این مسیر در بازه زمانی ذکر شده، مجوز دفاتر و سایت‌های فروش بلیت لغو می‌شود.

همچنین به هم‌وطنان گرامی توصیه می‌شود به تبلیغات مندرج در برخی سایت‌ها و دفاتر فروش برای تهیه بلیت از مبدأ لندن به تهران از طریق شرکت‌های هواپیمایی خارجی توجه نکرده و از خرید بلیت این مسیر خودداری کنند.

لازم به ذکر است قطع پروازها در مسیر لندن به تهران برای مدت دو هفته بوده و در صورت درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا، این مدت تمدید خواهد شد.

عناوین برگزیده