تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۵۰۵۰۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
سرپرست آتش‌نشانی شهرداری آستارا خبر داد:

خسارت سنگین به دو کارگاه آلومینیوم سازی در آتش‌سوزی آستارا

می متالز - سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: روز گذشته در حادثه آتش‌سوزی دو کارگاه آلومینیوم‌سازی حدود ۸۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.
خسارت سنگین به دو کارگاه آلومینیوم سازی در آتش‌سوزی آستارا

به گزارش می متالز، بابک لطف‌جویی  اظهار کرد: حادثه آتش سوزی دو کارگاه آلومینیوم سازی در " قنبرمحله" آستارا به واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد و بلافاصله شش نیروی آتش‌نشان به همراه دو خودرو اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا، تصریح کرد: این آتش سوزی حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دیر به واحد آتش نشانی اطلاع داده شد و آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه ۴۵ دقیقه طول کشید تا حریق را مهار کنند.

وی گفت: مالک یکی از کارگاه‌ها به جای نفت در بخاری نفتی، بنزین ریخته بود و باعث ایجاد حریق و سرایت آن به کارگاه مجاور و خانه ۷۰ متری پشت مغازه‌ها شده بود. در این حادثه سقف خانه پشتی کارگاه‌های آلومینیوم سازی نیز در آتش سوخت و دچار خسارت شد.

لطف جویی، ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشت اما تمام دستگاه‌ها و لوازم دو کارگاه آلومینیوم سازی در آتش ذوب شد و طبق برآورد اولیه حدود ۸۰۰ میلیون تومان به این کارگاه‌ها خسارت وارد شده است. فرد حادثه دیده نیز مستأجر بوده و مغازه‌ها فاقد بیمه آتش سوزی هستند.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا تاکید کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در فصل سرد سال، برای گرم کردن خود از روشن کردن آتش با مایعاتی که سریع مشتعل می‌شوند خودداری کرده و مغازه، کارگاه و محل زندگی خود را در مقابل حوادث آتش سوزی بیمه کنند.

واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۸ نیروی انسانی، شش خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و سه تانکر آب‌رسان فعالیت می‌کند.

عناوین برگزیده