تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۱
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۱۵۰۵۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ارتباط دانشگاه با صنعت در سبزوار

می متالز - تفاهم نامه همکاری و دو قرارداد صنعتی-پژوهشی بین دانشگاه حکیم سبزواری و شرکت سیمان سبزوار به امضا رسید.
ارتباط دانشگاه با صنعت در سبزوار

به گزارش می متالز، این اقدام با هدف ارتباط بین صنعت و دانشگاه، رشد و ارتقاء تحقیق و توسعه در صنعت سیمان و بهره گیری از امکانات مختلف علمی، تحقیقاتی، آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه حکیم سبزواری صورت گرفت.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: محورهای اصلی این تفاهم نامه همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و کاربردی مرتبط با صنعت سیمان، با هدف ایجاد و تقویت تحقیق و توسعه مشارکتی و بررسی میزان نیاز به فن آوری های نوین توسط کارشناسان طرفین و برنامه ریزی جهت نیل به موارد اولویت دار است.

مولوی با اشاره به ظرفیت دانشگاه و برنامه های راهبردی آن برای تبدیل شدن به دانشگاه ارزش آفرین و جامعه محور، ابراز امیدواری کرد با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه و کمیته فنی شرکت سیمان، هم افزایی خوبی در حوزه سیمان کشور صورت پذیرد.

فراهانی مدیرعامل شرکت سیمان سبزوار نیز از حضور فعال، همکاری و مساعدت دانشگاه در ماه های گذشته جهت رفع چالش های صنعت سیمان تشکر کرد.

در مراسم عقد تفاهم نامه، ۲قرارداد صنعتی-پژوهشی با عناوین "راهکار‌های افزایش میزان عمر نسوزکاری دمپر‌های هوای ثالثیه" و "بهینه سازی سوخت مورد استفاده در کوره‌های سیمان" به ارزش ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال هم به امضای طرفین رسید.

عناوین برگزیده