تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۸
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۱۵۰۷۹۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

معدن‌کاران در نطنز در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌ها فعالیت کنند

می متالز - استاندار اصفهان گفت: خواسته اکثریت مردم نطنز استفاده بهینه و رعایت دستورالعمل های قانونی در برداشت معادن است و ما از معدن داران درخواست داریم در چارچوب قوانین و دستورالعمل ها معدن داری کنند.
معدن‌کاران در نطنز در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌ها فعالیت کنند

به گزارش می متالز، عباس رضایی به منظور ملاقات عمومی و بازدید از واحدهای تولیدی نطنز و بادرود به این شهرستان سفر کرد.

استاندار به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار  ابتدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان و بازدید از چند واحد تولیدی در سالن اجتماعات فرمانداری نطنز پذیرای ملاقات عمومی بود.

 عباس رضایی در پایان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای ملاقات عمومی با مردم استان اصفهان، امروز توفیق حاصل شد که در شهرستان نطنز در خدمت مردم عزیز و شریف و نجیب این شهرستان باشیم.

 استاندار اصفهان افزود: خوشبختانه فرهنگ بالای این منطقه باعث شد که مردم در این ملاقات اکثر مسائل اجتماعی شهر و شهرستان را مطرح کنند و کمتر مشکلات خصوصی خود را مطرح کردند.

رضایی گفت: مشکلات عدیده ای در نطنز وجود داشت که مردم در این ملاقات این مشکلات را مطرح کردند که مسأله اصلی آن آب و فاضلاب و نگرانی از خشکسالی و قطع آب در چند سال گذشته بود.

وی خاطر نشان کرد: مسأله بعدی بحث بیمارستان نطنز و بحث تجهیز این بیمارستان بود و مردم درخواست نصب دستگاه سی تی اسکن را در بیمارستان داشتند.

استاندار اصفهان گفت: مسأله معادن در شهرستان نطنز بسیار مهم و حیاتی است؛ در این ملاقات‌ها مردم هیچ مخالفتی با معدن داران و برداشت معادن نداشتند، اکثریت مردم استفاده بهینه و رعایت دستورالعمل‌ها در چارچوب قوانین را خواستار بودند و ما از معدن داران می‌خواهیم که این موضوع را حتماً رعایت کنند.

رضایی ضمن اشاره به درخواست مردم برای دو بانده کردن جاده نطنز به مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن  گفت: مسائلی در خصوص تولید، بانک‌ها و همچنین استخر نطنز مطرح شد که در همین جلسه با مدیران کل استانی تماس تلفنی حاضر و مسائل از طریق مدیران کل پیگیری شد که امیدواریم در سفر بعدی تمامی مسائل حل شده باشد.

عناوین برگزیده