تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۱۵۰۹۲۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار اصفهان:

خواسته مردم نطنز در حوزه معادن به حق است

می متالز - استاندار اصفهان ضمن اشاره به دیدار چهره به چهره با مردم نطنز گفت: خواسته مردم نطنز در حوزه معادن درست و به حق است.
خواسته مردم نطنز در حوزه معادن به حق است

به گزارش می متالز، عباس رضایی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به دیدار مردمی با شهروندان نطنز اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به فرهنگ بالای این منطقه مسائل اجتماعی مطرح بود که نشان از فرهنگ بالای مردم است.

وی ضمن اشاره به حضور فرماندار نطنز و نماینده مردم نطنز و بادرود در جریان مسائل مطرح شده افزود: یکی از دغدغه‌های مطرح شده در این دیدارها موضوع آب است و با توجه به قطع آب در بخشی از نطنز این موضوع مطرح شده است.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به دغدغه شهروندان نطنزی در حوزه بهداشت و درمان و کمبود امکانات پزشکی نظیر دستگاه سی تی اسکن ابراز داشت: حوزه معادن نیز یکی از دغدغه‌های شهروندان نطنزی است و خوشبختانه هیچ فردی مخالف معدن و معدن داری نبود اما بر استفاده بهینه از معادن در چارچوب قانون مورد تاکید بود که خواسته به حق و درست مردم شهرستان نطنز است و وظیفه داریم تا به این درخواست رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه قطعا وظیفه ما رسیدگی به حل مشکلات مردم است، گفت: تنها استخری که در این شهرستان وجود دارد متعلق به آموزش و پرورش است و امیدواریم در این زمینه مشکلات نیز برطرف شود و در سفر بعدی شاهد چنین مشکلاتی در منطقه نطنز نباشیم.

عناوین برگزیده