تاریخ: ۰۶ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۵۵
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۱۵۰۹۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کمیسیون اقتصادی طی هفته جاری:

بررسی سوال نماینده شیراز با حضور اردکانیان/ رسیدگی به درخواست تحقیق و تفحص از آتیه صبا و کفش ملی

می متالز - کمیسیون اقصادی مجلس طی این هفته، با دعوت از اردکانیان وزیر نیرو در روز دوشنبه به بررسی سوال روح‌الله نجابت نماینده مردم شیراز خواهد پرداخت.
بررسی سوال نماینده شیراز با حضور اردکانیان/ رسیدگی به درخواست تحقیق و تفحص از آتیه صبا و کفش ملی

به گزارش می متالز، کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (از 7 تا 10 دی ماه) جلسات خود را برگزار می‌کند.

کمیسیون اقتصادی مجلس روز یکشنبه در نوبت عصر ضمن ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران به بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان جهت اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی در خصوص اجرای ناقص قوانین حوزه پولی و بانکی می‌پردازد.

این کمیسیون با دعوت از اردکانیان وزیر نیرو در روز دوشنبه به بررسی سوال روح‌الله نجابت نماینده مردم شیراز خواهد پرداخت و در روز سه‌شنبه ضمن بررسی کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور، تقاضای تعدادی از نمایندگان جهت اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی در خصوص ناهماهنگی در حوزه تجارت خارجی و تقاضای تعدادی از نمایندگان جهت تحقیق و تفحص از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی را بررسی می کند.

هیئت رئیسه این کمیسیون هم در روز چهارشنبه بعدازظهر در خصوص بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح ها و لوایح جلسه ای برگزار می کند.

عناوین برگزیده