تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۸
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۵۱۰۱۵
سرویس خبر : انرژی
حاجی پور:

تحقق ارقام پیش بینی‌شده برای درآمدهای نفتی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ امکان پذیر نیست

می متالز - نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر اینکه باید در ساختار لایحه بودجه ۱۴۰۰ تغییرات اساسی و اصولی اعمال شود، ادامه داد: بودجه از استحکام و دقت کافی برخوردار نبوده و همچنین تحقق ارقام پیش‌بینی شده برای صادرات و درآمدهای نفتی امکان پذیر نیست.
تحقق ارقام پیش بینی‌شده برای درآمدهای نفتی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ امکان پذیر نیست

رضا حاجی پور

به گزارش می متالز، رضا حاجی پور با انتقاد از اینکه لایحه بودجه 1400 از استحکام و دقت کافی برخوردار نیست، گفت: بودجه سرنوشت یک ساله مردم را تعیین می ‌کند و می‌طلبد دولت به جای مقابله با مجلس اصلاح آن را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از  اینکه بودجه 1400 نیازهای اصلی مردم را تامین نمی‌کند، افزود: متخصصان بر این باورند که بودجه 1400 دقیق و روشن نبوده و به هیچ وجه محقق نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در ساختار لایحه بودجه 1400 تغییرات اساسی و اصولی اعمال شود، ادامه داد: تحقق ارقام پیش‌بینی شده برای صادرات و درآمدهای نفتی بسیار سخت خواهد بود و افزایش تورم و فشار شدید اقتصادی به مردم را در پی دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه لایحه بودجه 1400 نباید فقر و نابرابری را افزایش دهد، یادآور شد: مجلس باید بودجه را به نفع مردم تصویب و دولت هم باید در اجرای آن با مجلس همراهی و همکاری کند.

عناوین برگزیده