تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۵
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۱۵۱۰۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مالیات، بیمه و آب موانع سه‌گانه تولید کارگاه‌های تولیدی استان قزوین هستند

می متالز - دبیر قرارگاه صنعت، معدن و انرژی سپاه استان قزوین گفت: مالیات، بیمه و آب موانع سه‌گانه تولید در چندین کارگاه تولیدی استان قزوین هستند و دستگاه‌های اقتصادی و خدماتی استان باید اهتمام جدی برای رفع این موانع داشته باشند.
مالیات، بیمه و آب موانع سه‌گانه تولید کارگاه‌های تولیدی استان قزوین هستند

به گزارش می متالز، جعفر عباسی در قزوین با بیان اینکه بسیاری از زیرساخت‌های تولید ملی توسط مسوولان و مدیران در استان فراهم نشده است، اظهار داشت: مالیات، بیمه و آب موانع سه‌گانه تولید در چندین کارگاه تولیدی استان قزوین هستند و دستگاه‌های اقتصادی و خدماتی استان باید اهتمام جدی برای رفع این موانع داشته باشند.

وی با اشاره به برخورد مالیاتی با شرکت‌ها و واحدهای تولیدی نوپا در استان اضافه کرد: بسیاری از شرکت‌های صنعتی استان نوپا هستند و تازه کار تولید را شروع کردند و به همین خاطر برای روی غلتک افتادن و رسیدن به سوددهی نیاز به تنفس مالیاتی دارند؛ اما متأسفانه سازمان امور مالیاتی از همان ابتدای کار برای آنها اظهارنامه مالیاتی می‌فرستد و از‌ آنها می‌خواهد مالیات و عوارض دارایی را بدهند.

عباسی ادامه داد: باید در این مواقع بگذاریم شرکت یک سال کار کند و پا بگیرد و بعد از آن مالیات و عوارض دیگر مانند ارزش افزوده را از چنین شرکت‌ها و واحدهایی مطالبه کنیم. ضمن اینکه توقع ما هم این نیست که از تولیدکننده مالیات گرفته نشود؛ چون اقتصاد کشور ما هم روی مالیات می‌چرخد و با توجه به اینکه الآن به مانند گذشته فروش نفت در کشور نداریم، یکی از منابع درآمدی مهم کشور و استان ماست.

همکاری بی‌نظیر سپاه و قوه قضائیه برای رفع موانع تولید

مسوول سازمان بسیج مهندسین سپاه صاحب‌الامر(عج) با اشاره به همکاری بی‌نظیر سپاه و قوه قضائیه برای رفع موانع تولید گفت: اخذ دستور قضائی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان یکی از وظایف مهم ما در قرارگاه صنعت، معدن و انرژی است که طی آن درخواست مشکلات تولیدکنندگان را پیگیری می‌کنیم و از دادستان‌های شهرستان‌ها می‌خواهیم با حضور در واحد تولیدی مشکل‌دار موانع تولید آن را با دستورهای قضائی لازم برطرف کنند.

عناوین برگزیده