تاریخ: ۰۶ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۴۵
بازدید: ۳۱۰
کد خبر: ۱۵۱۴۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کسب عناوین برتر از سوی روابط عمومی شرکت سیمان ایلام

می متالز - در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی؛ مجتمع صنعتی سیمان ایلام در سه بخش بروشور، خلاقیت و نحوه ارائه آثار؛ حائز رتبه‌های اول، سوم و شایسته تقدیر شد.
کسب عناوین برتر از سوی روابط عمومی شرکت سیمان ایلام

به گزارش می متالز، در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور محمد خدادی؛ معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اساتید، کارشناسان، صاحبنظران و اساتید حوزه روابط‌عمومی، رسانه و ارتباطات در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد، روابط عمومی شرکت سیمان ایلام در بخش نحوه ارائه آثار؛ رتبه اول و در بخش بروشور و اطلاع رسانی؛ رتبه سوم و در بخش خلاقیت ؛ شایسته تقدیر در سطح ملی شد.

گفتنی است؛ جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، همه ساله با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق؛ توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت ‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی و فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات برگزار می شود.

در پازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، آثار و تجارب موفق بیش از ۱۰۰ روابط عمومی از سازمانها و نهادهای مختلف بخش خصوصی و دولتی در بخش های انتشارات، مستندسازی، چاپ کتاب، نشریه داخلی، بروشور، ویژه نامه، هنرهای تجسمی، داستان‌سرایی، پوستر، اینفوگرافی، عکس، کاریکاتور، فیلم‌های مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشن‌گرافیک، برنامه‌های ویدیوئی کوتاه، رسانه‌های دیجیتالی، وب‌سایت ، مولتی‌مدیا، پیام‌‌رسان‌های موبایلی، شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و تحلیل محتوا در دو سطح ملی و استانی به وسیله اساتید مجرب حوزه ارتباطات و روابط عمومی و کارشناسان خبره مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.

در این دوره از جشنواره، دو بخش ویژه «ویروس کرونا» و «حمایت از انتشار آثار علمی در حوزه روابط‌عمومی» در نظر گرفته شده بود که آثار منتشره و مرتبط با موضوعات مذکور به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفت و از برگزیدگان تجلیل شد.

عناوین برگزیده