تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۶
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۱۵۱۸۵۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی؛

موضوع فعالیت مجدد فولاد میبد با مدیریت جدید پیگیری شد

می متالز - در جلسه ای با حضور سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، وجیه‌الله جعفری رئیس جدید هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ایمیدرو و محمدعلی طالبی استاندار یزد موضوع فعالیت مجدد فولاد میبد با مدیریت جدید پیگیری شد.
موضوع فعالیت مجدد فولاد میبد با مدیریت جدید پیگیری شد

به گزارش می متالز، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با حضور وجیه‌الله جعفری رئیس جدید هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ایمیدرو و محمدعلی طالبی استاندار یزد، علمدار مدیرکل صمت استان یزد، فلاح فرماندار میبد در مورد تعین تکلیف فولاد میبد حضور یافت و مسائل مرتبط با راه اندازی فولاد میبد را بررسی کرد.

میرمحمدی گفت: از ابتدای نمایندگی در بازدیدهایی که از مجموعه فولاد داشتم و در جلسات مختلفی که با مسوولین استانی و کشوری مانند جلسه با رئیس محترم قوه قضائیه، الفت معاون قوه قضائیه،  قالیباف رئیس مجلس و همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور و دیگر مسوولین ذیربط برگزار شد، راه اندازی مجدد فولاد را پیگیری کردیم.

وی افزود: به لطف خدا این پیگیری ها در کنار تلاش دیگر مسوولین شهرستانی و استانی باعث خلع ید مدیریت قبلی فولاد شد.

میرمحمدی ادامه داد: در آخرین جلسه دیداری با آقای رزم حسینی وزیر صمت داشتیم که منجر به دستور وزیر به ایمیدرو جهت پیگیری این موضوع شد.

وی گفت: در جلسه با رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و دیگر مسوولین استان و شهرستان تصمیمات خوبی گرفته شد که هر چه سریعتر با کسب موافقتی که از سازمان خصوصی سازی می شود، شاهد تعیین مجموعه ای که این صنعت را راه اندازی کنند خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد گفت: ان شاءالله با همت جمعی و تلاش مسوولین شاهد راه اندازی فولاد میبد خواهیم بود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده