تاریخ: ۱۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۱۷
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۵۲۱۷۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
در آذر ماه نسبت به مدت مشابه قبل ثبت شد:

رشد ۸۶ درصدی تولید محصولات ویژه در فولاد مبارکه

می متالز - متخصص تولید خطوط آنیلینگ و شست‌وشوی الکترولیتی فولاد مبارکه از رشد ۸۶ درصدی تولید این گرید از محصولات فولادی در آذر نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.
رشد ۸۶ درصدی تولید محصولات ویژه در فولاد مبارکه

به گزارش می متالز، علیرضا علیخانی از 6 ماه بررسی، برنامه‌ریزی و طراحی سیکل حرارتی واحد باکس آنیلینگ شمارۀ 3 خبر داد و گفت: این گرید از محصولات فولادی در آذر ماه 1071 تن از این گروه محصولات را با موفقیت کیفی تولید کرد.

وی افزود: کارکنان خط باکس آنیلینگ شمارۀ 2 نیز موفق شدند در مدت 3 ماه با برنامه‌ریزی و طراحی دقیق میکس و تناژ شارژها، تولید محصولات ویژه را 475 تن افزایش دهند و به عدد 21.8 هزار تن دست پیدا کنند. در مجموع خطوط آنیلینگ با تولید 22.9 هزار تن در آذر ماه با رشد 86 درصدی تولید محصولات ویژه نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو شد.

علیخانی با بیان اینکه در مدت مشابه سال 98 تولید محصولات ویژه 12.3 هزار تن بوده، ادامه داد: واحد باکس آنیلینگ نورد سرد گلوگاه تولید در زنجیرۀ محصولات سرد است. این واحد با بررسی دقیق و ارتقای متغیرهای فنی، تولید را بهبود بخشیده و با اقدامات انجام‌شده حجم زیادی از محصولات ویژه را با حفظ برنامۀ ماهانه تولید کرده تا به نیاز مشتریان پاسخ دهد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد