تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۵۸
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۱۵۲۴۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در صورت های مالی ۶ ماهه:

مپنا درباره مغایرت درآمدهای عملیاتی توضیح داد

می متالز - گروه مپنا درخصوص علت مغایرت درآمدهای عملیاتی در صورت های مالی حسابرسی نشده ۶ ماهه با اطلاعات ارائه شده در گزارش ماهانه توضیح داد.
مپنا درباره مغایرت درآمدهای عملیاتی توضیح داد

به گزارش می متالز، گروه مپنا درخصوص علت مغایرت درآمدهای عملیاتی در صورت های مالی حسابرسی نشده 6 ماهه با اطلاعات ارائه شده در گزارش ماهانه توضیح داد.

براین اساس، محسن میرزایی معاون اقتصادی و مالی "رمپنا" با ارائه توضیحات درخصوص مغایرت با اهمیت درآمدهای عملیاتی در صورت های مالی حسابرسی نشده منتهی به مهر سال جاری با اطلاعات ارائه شده در گزارش ماهانه اعلام کرد: عمده درآمدهای این شرکت مبتنی بر استاندارد حسابداری پیمان های بلند مدت شناسایی می شود که لازمه آن ثبت و اعمال حساب هزینه‌ها و به روزآوری درآمدها و مخارج برآوردی پروژه‌ها است که به روزآوری پیمان ها در مقاطع زمانی میان دوره و پایان دوره انجام می گیرد.

در این دوره کشور به دلیل تشدید تحریم‌ها با نوسانات افزایش شدید نرخ ارز مواجه بوده که تاثیرات آن بر روی درآمدها و مخارج کل برآورد یا پروژه ها درمقایسه اطلاعات میان دوره منتهی به ۳۰ مهر با پایان دوره منتهی به فروردین سال جاری قابل مشاهده است به طوری که نرخ ارز بصورت متوسط بیش از ۱۰۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

این شرکت براساس اطلاعات در دسترس به منظور اطلاع رسانی به سهامداران همواره تلاش کرده گزارش های ماهانه به روز آوری شود که تاثیر آن در روند گزارش های ماهانه بعد از تاریخ منتهی به ۳۰ مهر ملاحظه می شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده