تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۰
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۱۵۲۶۳۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تلاش وزارت صمت برای خروج خودروسازی از انحصار

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم ایجاد تنوع در بازار خودرو از تلاش این وزارت‌خانه برای خروج صنعت خودروسازی از انحصار خبر داد.
تلاش وزارت صمت برای خروج خودروسازی از انحصار

تلاش وزارت صمت برای خروج خودروسازی از انحصار

به گزارش می متالز، علیرضا رزم حسینی گفت: درهرصورت به دنبال این هستیم که خودروسازی را از انحصار خارج کنیم و سیاست‌ وزارت صمت این است تا زمانی که خودرو انحصاری است، قیمت‌ها متعادل نیست.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا شرکت‌های جدید را در بازار خودرو تقویت کنیم تا این‌ها بیشتر در بازار فعالیت کنند و کیفیت خودرو نیز موردتوجه خاص خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: به‌رغم تحریم‌های ظالمانه و با خروج برخی برندهای خارجی، لوازم‌خانگی از کشور کارخانه‌های لوازم‌خانگی کشور تقویت‌شده‌اند و اکنون کیفیت مناسبی دارند و نیاز کشور را تأمین می‌کنند.

رزم حسینی افزود: آذربایجان شرقی توانمندی لازم را در تولید لوازم‌خانگی تحت یک برند دارد.

وی همچنین گفت: با توجه به ظرفیت بالای آذربایجان در صنعت خودرو باید توجه بیشتری به این بخش شود،  خودروسازی توسعه یابد و وزارت صمت نیز در این خصوص آمادگی دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به ظرفیت بالای شرکت تراکتورسازی نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت می‌تواند صنعت خودروسازی را هم در کنارش ایجاد کند و ایدرو هم می‌تواند در آذربایجان شرقی کمک و مشارکت داشته باشد.

عناوین برگزیده