تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۳
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۱۵۲۷۵۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اعلام کرد:

احیای ۶۷ معدن راکد در استان مرکزی

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۶۰۵ معدن پروانه دار در سطح استان مرکزی فعال هستند و در راستای برنامه های مربوط به سال جهش تولید از ابتدای سال تاکنون ۶۷ معدن متوقف شده در استان احیا شدند.
احیای ۶۷ معدن راکد در استان مرکزی

به گزارش می متالز، سعید جعفری کرهرودی، گفت: ۶۰۵ معدن پروانه دار در سطح استان مرکزی فعال هستند و در راستای برنامه های مربوط به سال جهش تولید از ابتدای سال تاکنون ۶۷ معدن متوقف شده در استان احیا شدند.

وی در ادامه افزود: امسال هدف‌گذاری احیای ۱۰۰ واحد معدنی و ۷۰ واحد صنعتی در استان صورت گرفته که نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی مربوط و صاحبان صنایع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از راه‌اندازی کلینیک های ویژه معدن و صنعت در استان مرکزی خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت کارشناسان دلایل توقف واحدهای تولیدی ارزیابی و استخراج و با ارائه راهکارهای مناسب در زمینه مشکلات اقتصادی، بازار، تامین مواد اولیه نسبت به فعال سازی آنها اقدام می‌شود.

جعفری کرهرودی همچنین از اشتغال ۱۰ هزار نفر در ۶۰۵ واحد معدنی استان خبر داد و عنوان کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک عمده فعالیت‌های سازمان صمت غیرحضوری بوده به طوری که از مجموع ۱۲۰ ماموریت این اداره بیش از ۷۵ درصد به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و به همین دلیل نیاز چندانی به مراجعه صاحبان معادن از شهرستان های استان مرکزی برای انجام امور اداری نیست و آنها می توانند از خدمات الکترونیکی استفاده کنند.

عناوین برگزیده