تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۱۵۲۷۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

رفع موانع تولید ۳۶ بنگاه اقتصادی در مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات ۳۶ واحد تولیدی در مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در استان خبر داد.
رفع موانع تولید ۳۶ بنگاه اقتصادی در مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی

به گزارش می متالز، علی تشنه دل با اعلام این خبر گفت: از زمان آغاز به کار مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان که از ابتدای آبان ماه سالجاری بوده است تا کنون مسایل ۳۶ واحد تولیدی استان در این مرکز بررسی شده است.

وی تصریح کرد: این ۳۶ واحد تولیدی مربوط به بخش های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری می باشند که مهمترین مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی این واحدها مربوط به امور زیربنایی، بانکی و تسهیلات، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، عدم تخصیص کد گمرکی، عدم واگذاری زمین و بدهی های مرتبط با برق و گاز بوده است که در حدود ۴۵ مصوبه به تصویب اعضای این مرکز رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به رویه پیگیری مشکلات در این مرکز اظهار داشت: در صورت مراجعه حضوری متقاضیان به مرکز و یا طرح مشکل بصورت تلفنی، همکاران مستقر در مرکز به قید فوریت به پیگیری مشکلات مطرح شده از طریق دستگاه های اجرایی مربوطه اقدام می کنند.

تشنه دل اضافه کرد: با پیگیری مشکلات مطرح شده در صورت لزوم با حضور نمایندگان معرفی شده از سوی دستگاه های عضو این مرکز پس از ارائه درخواست متقاضی، حداکثر ظرف ۲۴ ساعت، جلسه ای بمنظور بررسی مشکلات مطروحه تشکیل و مصوبات صادره بمنظور تصویب نهایی به جلسات اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع می شود.

عناوین برگزیده