تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۲
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۱۵۳۷۶۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار خوزستان مطرح کرد:

ایجاد اشتغال ۲ برابری در پروژه کنسانتره اندیمشک ظرف چند ماه‌ آینده

می متالز - شریعتی گفت: به دنبال ایجاد زمینه‌ای هستیم که ظرف چند ماه آینده پروژه کنسانتره کامل‌تر شود، تولیدات آن ارزش افزوده بیشتری پیدا کند و ایجاد اشتغال ۱/۵ تا ۲ برابری در آن صورت گیرد تا جوانان بیشتری نیز در این مجموعه مشغول به کار شوند.
ایجاد اشتغال ۲ برابری در پروژه کنسانتره اندیمشک ظرف چند ماه‌ آینده

به گزارش می متالز، «غلامرضا شریعتی» به همراه جمعی از مسوولان استانی و محلی از پروژه کنسانتره اندیمشک بازدید کرد.

استاندار خوزستان در حاشیه این بازدید در جمع پرسنل این پروژه اظهار کرد: در سه سال اخیر با تلاش‌هایی که سرمایه‌گذاران و مالکان پروژه کنسانتره و مسوولان استان خوزستان و شهرستان اندیمشک داشتند، این مجموعه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه فرومنگنز و کنسانتره که نیاز شرکت‌های فولادی است در پروژه کنسانتره اندیمشک تولید می‌شود افزود: این مجموعه برای حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر از جوانان این منطقه اشتغال ایجاد کرده است.

شریعتی اذعان کرد: امید است با همتی که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارند بتوانیم با مجوزهایی که صادر می‌کنیم و مجموعه‌هایی که در بحث سرمایه‌گذاری وجود دارند، زمینه‌ای را ایجاد کنیم که ظرف چند ماه آینده این پروژه کامل‌تر شود، تولیدات آن ارزش افزوده بیشتری پیدا کند و ایجاد اشتغال  ۱/۵ تا ۲ برابری در آن صورت گیرد تا جوانان بیشتری نیز در این مجموعه مشغول به کار شوند.

در این بازدید از روند کار این تولیدی دیدن شد و موانع و مشکلات جهت ارتقا و راه‌اندازی فازهای بعد مورد بررسی قرار گرفت.

پروژه کنسانتره از جمله پروژه‌های اشتغالزای شهرستان اندیمشک به حساب می‌آید که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به منظور ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی راه‌اندازی شده است.

 

عناوین برگزیده