تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۳
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۱۵۳۹۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش اندک قیمت طلا و سکه تمام بهار آزادی /سکه ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان اعلام شد

می متالز - قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز (دوشنبه 22 دی ماه) با افزایش قیمت در معاملات بازار آزاد، به 11 میلیون و 350 هزار تومان رسید.
افزایش اندک قیمت طلا و سکه تمام بهار آزادی /سکه ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان اعلام شد

به گزارش می متالز، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۷۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با نوسان جزئی همراه شده است؛ در روزهای اخیر کاهش قیمت جهانی طلا به همراه کاهش افزایش قیمت ارز در بازار داخلی موجب کاهش محسوس قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده بود ولی از عصر دیروز مدار قیمتی در بازار تغییر کرده و روبه افزایش است.

عناوین برگزیده