تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۴
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۱۵۳۹۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

توزیع ۲۷۰ تن سیمان با قیمت مصوب در گیلان

می متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع ۲۷۰ تن سیمان با قیمت مصوب و با هدف کاهش قیمت و تعادل و توازن عرضه و تقاضا در استان خبر داد.
توزیع ۲۷۰ تن سیمان با قیمت مصوب در گیلان

به گزارش می متالز، مهدی نقدی روز دوشنبه اظهار داشت : سومین مرحله واردات سیمان از خراسان رضوی به استان از طریق ریلی با هدف کاهش قیمت و تعادل و توازن عرضه و تقاضا انجام شد چراکه متاسفانه در ماههای اخیر قیمت سیمان در استان افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: دو کارخانه سیمان استان با وجود تلاش نتوانستند پاسخگوی نیاز استان باشند؛ از اینرو به ستاد تنظیم بازار این موضوع منعکس شد که درپی موافقت استاندار  سیمان مورد نیاز از استان خراسان به گیلان  آورده شد که اکنون هر پاکت سیمان ۵۰ کیلیویی با قیمت ۲۵ هزار تومان بدست مصرف کنندگان استان می رسد.

نقدی افزود: روزانه حدود یک هزار و ۵۰۰ تن سیمان فله در استان استفاده می شود زیرا بتن های آماده نیاز به سیمان فله دارند  و در حال حاضر  دو کارخانه سیمان استان نمی توانند این نیاز را برآورده کنند.
وی گفت: متقاضیان می توانند  برای تهیه سیمان مورد نیاز به اتحادیه لوازم ساختمانی شهر رشت مراجعه کنند.

 معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان یادآور شد: پیش از این در دو مرحله در هر یک ۲۲۰ تن سیمان به استان از طریق ریلی وارد شده است که در صورتی که ۲ کارخانه بتوانند نیاز استان را تامین کنند، آوردن سیمان از استان های دیگر  را متوقف می کنیم.

عناوین برگزیده