تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۶
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۱۵۳۹۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک صادرات اعلام کرد:

بانک صادرات آماده تامین مالی سایپا و قطعه سازان/ افزایش سقف و زمان بازپرداخت

می متالز - مدیرعامل بانک صادرات برای تامین مالی محصولات جدید سایپا و همچنین قطعه سازان، اعلام آمادگی کرد و از افزایش سقف تامین منابع مالی مورد نیاز صنعت خودرو و طولانی تر شدن زمان بازپرداخت خبر داد.
بانک صادرات آماده تامین مالی سایپا و قطعه سازان/ افزایش سقف و زمان بازپرداخت

به گزارش می متالز، حجت الله صیدی در جریان بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و خط تولید شاهین، گفت: یکی از عوامل موفقیت شرکت های صنعتی، بروز رسانی و ارائه محصولات جدید است که خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا در این مسیر گام برداشته است.

وی ادامه داد: محصولات جدید سایپا مانند شاهین و آریا که ظاهر و کیفیت مناسبی دارند، تضمین کننده آینده این شرکت و صنعت خودرو و نشان دهنده امکان پر کردن جای خالی محصولات قدیمی با محصولات جدید آن هم در شرایط خاص و تحریمی است . بنابراین بانک صادرات آماده تامین مالی طرح های توسعه و تولید محصولات جدید است تا سایپا، سال آینده را با قدم‌های استوار آغاز کند.

صیدی افزود: همچنین بانک صادرات در راستای حمایت از تولید و صنعت، اقدام به ارایه خدمات مالی به قطعه‌سازان و مشتریان خودرو خواهد کرد و طبق مذاکراتی که انجام شده، قرار است سقف تامین منابع مالی مورد نیاز بخش خودرو افزایش و زمان بازپرداخت با نظر بانک مرکزی طولانی‌تر شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده