تاریخ: ۲۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۷
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۱۵۴۲۸۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
برای کنترل قیمت بازار

ورود سیمان با نرخ تعاونی

می متالز - معاون سازمان صمت گیلان اعلام کرد: سومین محموله سیمان با نرخ تعاونی امروز وارد گیلان شد.
ورود سیمان با نرخ تعاونی

به گزارش می متالز، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان گفت: ۲۷۰ تن سیمان پاکتی به ارزش  اقتصادی یک میلیارد ۳۵۰ میلیون ریال برای تعادل قیمت بازار و تامین نیاز استان امروز وارد استان شد.

مهدی نقدی با اشاره به اینکه تولید 2 کارخانه سیمان سبز دیلمان و خزر نیاز استان را برطرف نمی کند افزود : با افزایش تقاضا و قیمت سیمان در بازار سومین مرحله محموله سیمان پاکتی از کارخانه سیمان جوین سبزوار مشهد با خط آهن وارد استان شد.

وی با بیان اینکه  قیمت هر پاکت سیمان برای مصرف کننده 25هزار تومان است گفت : متقاصیان برای دریافت سیمان با نرخ تعاونی می توانند به اتحادیه لوزام ساختمانی  شهرستان رشت مراجعه کنند.

معاون بازرسی و نظارت  سازمان صمت گیلان تصریح کرد: تا زمانی که 2 کارخانه سیمان خزر و دیلمان نیاز استان را تامین نکنند از استان های دیگر محموله سیمان  وارد گیلان خواهد شد.

مهدی نقدی با بیان اینکه در حال حاضر برای تولید بتون نیاز روزانه گیلان به سیمان حداقل  هزار ۵۰۰ تن سیمان فله ای است  گفت : چنانچه این  2 کارخانه گیلان نیاز استان را تامین نکنند بزودی از استان های  دیگر سیمان فله ای با خط آهن وارد گیلان  خواهد شد.
 قیمت هر پاکت سیمان در بازار آزاد 35 هزار تومان است.

عناوین برگزیده