تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۳
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۱۵۴۳۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش ۴۰ درصدی پروانه تولید در بوشهر/ ۱۲ کارخانه به چرخه تولید برگشت

می متالز - معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی ۹ ماهه سال ۹۹ تعداد ۴۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار و ۷۵۸ میلیارد ریال به همراه اشتغال یک هزار و ۲۲۱ نفر توسط این سازمان صادرشده است.
افزایش ۴۰ درصدی پروانه تولید در بوشهر/ ۱۲ کارخانه به چرخه تولید برگشت

به گزارش می متالز، حسن بحرینی اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های جهش تولید، تعداد ۴۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در بخش‌های مختلف تولیدی در استان صادر گردید که مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد بیش از ۴۰درصد رشد داشته است.

معاون صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: طبق وضعیت موجود تا پایان آذرماه سال جاری تعداد پروانه بهره‌برداری سازمان ۵۲۷ فقره با میزان سرمایه‌گذاری ۱۹۰ هزارو ۸۳۵ میلیارد ریال و اشتغال ۲۳ هزارو ۸۷۱ نفر می‌باشد.

وی با اشاره به حمایت از بنگاه‌های تولیدی در راستای تحقق جهش تولید خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد  ۱۲ واحد صنعتی غیرفعال که به دلایل مسائل بانکی، تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، تأمین مواد اولیه و غیره مشکل داشته‌اند با پیگیری‌های مستمر و تشکیل جلسات متعدد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فعالیت مجدد خود را ازسرگرفته و فعال شده‌اند.

عناوین برگزیده