تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۳۱
بازدید: ۳۵۲
کد خبر: ۱۵۴۳۷۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انتصاب سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت

می متالز - پژمان نامدارخانی به عنوان سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس معرفی شد.
انتصاب سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت

به گزارش می متالز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس طی حکمی پژمان نامدارخانی را به عنوان سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی این سازمان منصوب کرد.

حمیدرضا ایزدی ضمن سپاس و قدردانی از زحمات سید داوود حسینی، معاون سابق امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت فارس، پژمان نامدارخانی را به عنوان سرپرست جدید معاونت امور معادن و صنایع معدنی این سازمان معرفی نمود.

وی با اشاره به تعهد، شایستگی و تجارب علمی و عملی پژمان نامدارخانی بیان کرد: با توجه به این توانمندی ها و شایستگی ها امید بر این است که سرپرست جدید نیز نقش موثر و مفیدی را در این حوزه ایفا نماید و موجبات رشد و شکوفایی اقتصاد استانی و کشوری را رقم بزند.

 ایزدی با تاکید بر تحقق جهش تولید و رعایت اصول قانون مداری ادامه داد: با وجود گستردگی ها در بخش‌ معدن، برنامه ریزی و ساماندهی، نظارت صحیح و موثر و اتخاذ تصمیمات اصولی در جهت تحقق این اهداف ضروری است.

انتظار می‌رود، با جدیت و تلاش وافر همراه با هماهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از توانمندی نیروهای جوان در رفع مشکلات و موانع واحدهای معدنی قدم‌های موثرتری برداریم.

عناوین برگزیده