تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۴
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۱۵۴۵۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به همت معاونت بین‌الملل اتاق ایران؛

نشست بررسی ظرفیت‌های تجاری بین ایران و گرجستان 29 دی برگزار می‌شود

می متالز - معاونت بین‌الملل اتاق ایران با هدف بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های تجاری بین ایران و گرجستان نشستی با حضور رئیس اتاق مشترک ایران و گرجستان، نمایندگان اتاق‌های استانی، کمیسیون‌ها و تشکل‌ها، دوشنبه 29 دی برگزار می‌کند.
نشست بررسی ظرفیت‌های تجاری بین ایران و گرجستان 29 دی برگزار می‌شود

معاونت بین‌الملل اتاق ایران با هدف بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های تجاری بین ایران و گرجستان نشستی با حضور رئیس اتاق مشترک ایران و گرجستان، نمایندگان اتاق‌های استانی، کمیسیون‌ها و تشکل‌ها، دوشنبه 29 دی برگزار می‌کند.

به گزارش می متالز، نشست بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های تجاری بین ایران و گرجستان به همت معاونت بین‌الملل اتاق ایران دوشنبه 29 دی ساعت 10 با حضور سیده فاطمه مقیمی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان، روسا و نمایندگان اتاق‌های استانی، کمیسیون‌های تخصصی و تشکل‌ها از طریق ویدئو کنفرانس (برنامه اسکایپ) برگزار خواهد شد.

قرار است در این نشست فرصت‌ها، چالش‌ها و موانع مربوط به همکاری بخش خصوصی با کشور گرجستان مطرح و بررسی شود. همچنین گزارشی از آخرین وضعیت تحولات منطقه، همکاری‌های دو کشور و چشم‌انداز توسعه مناسبات و همکاری‌ها و فرصت‌های موجود بین دو کشور ارائه خواهد شد.

 در ادامه مشکلات و راهکارهای پیشنهادی برای تسهیل ورود شرکت‌های ایرانی به بازار گرجستان مطرح می‌شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد