تاریخ: ۲۶ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۵
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۱۵۵۱۸۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

اهدای جهیزیه‌ به نوعروسان نیازمند در رفسنجان/ توزیع هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان

می متالز - مسوول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان گفت: امروز 20 سری جهیزیه شامل 18 قلم لوازم اساسی زندگی بین نوعروسان نیازمند رفسنجان توزیع می‌شود.
اهدای جهیزیه‌ به نوعروسان نیازمند در رفسنجان/ توزیع هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان

به گزارش می متالز، توحیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب شهدای صنعت مس از اردیبهشت 99 شکل گرفت که همزمان با شیوع کرونا بود و ابتدا در مهمانی بزرگ رفسنجانی‌ها دو هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 500 هزارتومان سهیم شده و بین نیازمندان توزیع کردیم.

مسوول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان عنوان کرد: از ماه مبارک رمضان تا آبان‌ماه امسال 5 سری بسته کمک معیشتی توزیع کردیم و 490 خانوار را زیر پوشش قرار دادیم و هر دو، سه ماه یک بسته معیشتی در اختیارشان قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در ایام سالگرد حاج‌قاسم در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سلیمانی با مجوزهای رسمی از استانداری و ستاد کرونا استان، ده شبانه‌روز توزیع ماسک، الکل شیر پاستوریزه و میان وعده‌های دیگر داشتیم که در آن ایام پویشی تحت عنوان «پویش حاج‌قاسم» راه‌اندازی کردیم و یک شماره حساب برای جهیزیه دختران اختصاص و اعلام کردیم و خواستیم این کار مردمی و ماندگار شود.

توحیدی عنوان کرد: 8 میلیون و 500 هزار تومان به این حساب واریز شد و در کنار آن شرکت مس حمایت کرد و توانستیم 20 سری جهیزیه برای دختران دم‌بخت که مشکل جهیزیه داشتند، 18 قلم اساسی از جمله لباسشویی، اجاق‌گاز، فرش، یخچال و...تهیه کنیم که امروز توزیع می‌شود.

وی متذکر شد: حلقه نزدیکی با همه خیریه‌ها ایجاد می‌کنیم که هر دو، سه ماه کمک معیشتی داشته باشیم که به دست نیازمندان برسد.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت