تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۱۵۵۲۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معرفی ۱۹۳ واحد تولیدی استان مرکزی برای دریافت تسهیلات به بانک

می متالز - معاون امور صنایع سازمان صمت استان مرکزی گفت: ۱۹۳ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی این استان که متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند امسال به بانک‌های عامل معرفی شدند.
معرفی ۱۹۳ واحد تولیدی استان مرکزی برای دریافت تسهیلات به بانک

به گزارش می متالز، عادل لهراسبی با اعلام این خبرافزود: این متقاضیان درخواست تسهیلات را در سامانه بهین‌یاب به ثبت رساندند و پس از بررسی کمیته تخصصی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تشکیل پرونده، تقاضای آنان به بانک‌های عامل ارجاع شده است.

وی ادامه داد: مجموع منابع مالی تسهیلات درخواستی این متقاضیان در استان مرکزی ۶ هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال است که بعد از گذر مراحل قانونی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان مرکزی بیان کرد: از مجموع ۱۹۳ متقاضی تسهیلات رونق تولید این استان که به بانک‌های عامل معرفی شدند ۴۷ طرح به میزان یک‌هزار و ۹۲۲ میلیون ریال مصوب شده است.

لهراسبی تصریح کرد: تاکنون از مجموع در طرح‌های مصوب ۲۰ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی به میزان ۲۸۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

وی اضافه کرد: مشمولان تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین‌یاب می‌توانند درخواست خود را به آدرس www.Behinyab.ir ثبت کرده و با مراجعه به بخش اطلاعیه‌های این درگاه الکترونیکی نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه‌های تکمیلی اقدام کنند.

عناوین برگزیده