تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۳
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۱۵۵۳۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

هرمزگان در زمینه عرضه سیمان مشکلی ندارد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: این استان در زمینه تامین وعرضه سیمان مورد نیاز طرحهای عمرانی، ساخت وساز هاو خرده فروشی ها مشکلی ندارد.
هرمزگان در زمینه عرضه سیمان مشکلی ندارد

به گزارش می متالز، خلیل قاسمی روز شنبه افزود: در شرایطی که برخی واحدهای صنعتی تولید سیمان کشور با کمبود سوخت مواجه بودند، با مدیریت و پیگیری استانی، یک میلیون لیتر سوخت مورد نیاز کار سیمان هرمزگان تامین وخللی در تولید ایجاد نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مصرف روزانه سیمان در هرمزگان ۹هزار تن است که شش هزارو ۴۰۰ تن شامل ۶هزارتن در کارخانه سیمان خمیر و ۴۰۰ تن کارخانه سیمان قشم تولید و مابقی از استانهای همجوار تامین می شود.

وی یاد آور شد: البته در روزهای اخیر که برای برخی واحدها صنعتی سیمان در استانهای مشکل سوخت پیش آمده بود و اجازه خروج سیمان به این استان نداشتند، مشکلی مقطعی برای عرضه بوجود آمد که با پیگیری و نشست های استانی مقرر شد تا تامین خلا سیمان داخل استان از صادرات آن به خارج جلوگیری شود.

 رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اظهار داشت: درحال حاضر از ۶هزارو تن ظرفیت تولیدی سیمان استان، روزانه یک هزارو ۲۰۰تن سیمان برای طرحهای عمرانی، ۸۰۰تن شرکت های بتون ریز ها ومابقی به صورت عرضه در مصالح فروشی های سطح استان صورت می گیرد که مشکلی نداریم و  شرایط عادی است.

عناوین برگزیده