تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۰۷
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۵۵۶۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

راه‌اندازی سامانه رفع مشکلات خدمات غیرحضوری تامین‌اجتماعی

می متالز - مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی از راه‌اندازی سامانه‌ای دائمی و کارآمد برای دریافت و رفع مشکلات مربوط به خدمات غیرحضوری این سازمان خبر داد.
راه‌اندازی سامانه رفع مشکلات خدمات غیرحضوری تامین‌اجتماعی

به گزارش می متالز، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی رونمایی از سامانه‌های غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی که با عنوان طرح ۳۰۷۰ درحال اجرا است، اظهار کرد: تاکنون ۲۰ سرویس غیرحضوری از خدمات ۳۰گانه رونمایی شده است و انتظار می‌رود که این سرویس‌ها به‌صورت بی‌نقص و کاملا غیرحضوری به مخاطبان ارائه شود. سالاری مباحثه دائمی کارشناسان را راهکاری بسیار موثر برای ارتقای خدمات غیرحضوری ارزیابی کرد و گفت: رفع مشکلات سرویس‌های غیرحضوری به معنی رضایت خدمت‌گیرنده است و واحدهای تخصصی نمی‌توانند به‌دلیل‌عدم پاسخگویی سایر نهادها یا ایرادات و مشکلات دیگر از خود رفع مسوولیت کنند، بلکه باید تا رفع کامل مشکلات اعلام‌شده از سوی مدیران و کارشناسان واحدهای اجرایی، موضوعات ثبت‌شده را پیگیری کنند.

عناوین برگزیده