به گزارش می متالز، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی رونمایی از سامانههای غیرحضوری سازمان تامیناجتماعی که با عنوان طرح ۳۰۷۰ درحال اجرا است، اظهار کرد: تاکنون ۲۰ سرویس غیرحضوری از خدمات ۳۰گانه رونمایی شده است و انتظار میرود که این سرویسها بهصورت بینقص و کاملا غیرحضوری به مخاطبان ارائه شود. سالاری مباحثه دائمی کارشناسان را راهکاری بسیار موثر برای ارتقای خدمات غیرحضوری ارزیابی کرد و گفت: رفع مشکلات سرویسهای غیرحضوری به معنی رضایت خدمتگیرنده است و واحدهای تخصصی نمیتوانند بهدلیلعدم پاسخگویی سایر نهادها یا ایرادات و مشکلات دیگر از خود رفع مسوولیت کنند، بلکه باید تا رفع کامل مشکلات اعلامشده از سوی مدیران و کارشناسان واحدهای اجرایی، موضوعات ثبتشده را پیگیری کنند.