تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۴
بازدید: ۶۹
کد خبر: ۱۵۵۹۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی در آذربایجان‌ غربی پرداخت شد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ غربی گفت: امسال ۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی در این استان پرداخت شده است.
۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی در آذربایجان‌ غربی پرداخت شد

۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد -  ایرنا

به گزارش می متالز، غلامرضا بابایی روز پنجشنبه افزود: طی سال جاری ۵۷۰ فقره پرونده واحدهای تولیدی مشکل دار مورد بررسی و رسیدگی اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار گرفته و ۷۴ واحد راکد از تسهیلات این بخش برخوردار شده اند.

وی اظهار داشت: در این واحدهای صنعتی و تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای ۸۷۳ نفر مهیا شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: جهت تأمین و رفع مشکلات مالی مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی علاوه بر پرداخت تسهیلات از محل رونق تولید ۴۴ فقره تسهیلات نیز به مبلغ بیش از یک هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال به واحد های مشکل دار در این استان پرداخت شده است.

بابایی افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات برای راه اندازی و یا افزایش تولید واحدهای مشکل دار، دیگر مشکلات تعداد زیادی از این واحدها که در رابطه با دستگاه های اجرایی بود از جمله مشکلات بیمه ای، مالیاتی، تأمین مواد اولیه، بدهی های معوق بانکی و غیره نیز در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی و رفع شد.

آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استانهای کم برخوردار کشور به شمار می رود اما با اجرای قانون خروج از رکود اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید آغاز شد.

عناوین برگزیده