تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۳
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۱۵۶۶۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نادران خبر داد:

آخرین جزئیات مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه درباره نحوه پرداخت یارانه های نقدی

می متالز - رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس آخرین جزئیات مصوبات این کمیسیون درباره نحوه پرداخت یارانه های نقدی را تشریح کرد.
آخرین جزئیات مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه درباره نحوه پرداخت یارانه های نقدی

الیاس نادران

به گزارش می متالز، الیاس نادران  رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس با اشاره به آخرین مصوبات امروز عصر(یکشنبه ۵ بهمن ماه) این کمیسیون گفت:‌ در بخش مربوط به تبصره ۱۴ لایحه بودجه مقرر شد که اعتبار یارانه های نقدی منظور شده در لایحه بودجه حدوداً دو برابر شود بنابراین اکنون ۱۳۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت یارانه های نقدی به خانوار و حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:‌ براساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه از سال ۱۴۰۰ یارانه‌های ریالی متفاوت به صورت یکپارچه پرداخت می‌شود و فعلا، تصمیم بر آن است که برای حدود ده میلیون نفر افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی حدود ۲۶۶ هزار تومان یعنی 183 هزار تومان یارانه بعلاوه 83 هزار تومان افزایش مستمری دریافت کنند.

نادران بیان کرد: همچنین این کمیسیون پیشنهاد پرداخت یارانه به این صورت که برای 25 میلیون نفر مبلغ حدود ۱۸۳ هزار تومان و برای ۲۳ میلیون نفر مبلغ حدود ۱۳۷ هزار تومان و  برای ۲۰ میلیون نفر مبلغ حدود ۹۱ هزار تومان پرداخت شود را برای ارائه در صحن علنی مجلس مطرح کرده است.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس تاکید کرد: مسلما این تصمیم قطعی نیست و باید مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه در صحن مجلس هم به رای نمایندگان گذاشته شود و بنابراین امکان دارد این ارقام و طبقات ارائه شده اصلاح و یا تغییر کند.

عناوین برگزیده