تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۶
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۱۵۶۷۰۷
سرویس خبر : انرژی
اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

کیفیت محصولات فولاد اکسین از نمونه خارجی‌ها بهتر است

می متالز - عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از غرفه فولاد اکسین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.
کیفیت محصولات فولاد اکسین از نمونه خارجی‌ها بهتر است

به گزارش می متالز، وی طی گفتگویی گفت: کار اصلی ما در سال‌های اخیر وظیفه استراتژیک  ذخیره‌سازی نفت خام کشور است که به مدد فولاد اکسین خیلی خوب و اثربخش انجام شده است.

وی افزود: اولین بار است که ما ورقهای مورد نیاز خود را در کشور تهیه می کنیم و خوشبختانه اکسین این مسیر سخت را برای امثال ما هموار نموده و خوبی این نمایشگاه به این است که مابین سازنده و مصرف کننده ارتباط قوی ایجاد می کند تا همکاری بهتری صورت گیرد.

اسدروز ادامه داد: شرکت ما در انتهای زنجیره ارزش ذخیره‌سازی نفت خام قرار دارد و با توجه به توانمندی خیلی خوبی که اکسین دارد محصولاتی که قبلا از خارج وارد می کردیم اکنون دستهای پر توان جوانان ایران در اهواز نیاز ما را تولید و ما از آن استفاده می کنیم.

ایشان در پایان اشاره کرد: بازرسی ارزیابی کیفی که در شرکت پایانه های نفتی انجام شده نشان می دهد عملا محصول کاملا ایرانی فولاد اکسین به نسبت مشابه خارجی از کیفت بهتری برخوردار اند و این کار مهم بارها در آزمایشگاه های ما مورد راستی ازمایی قرار گرفته است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده