تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۵
بازدید: ۸۸
کد خبر: ۱۵۷۶۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حاتمی در دیدار با رئیس مجلس مطرح کرد:

سرمایه گذاری شرکت شستا در شهرستان هوراند

می متالز - نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس گفت: با سرمایه گذاری و مشارکت شرکت شستا در هوراند، یک واحد دامداری ۳ هزار راسی احداث می‌شود که برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم و ۳۵۰ نفر غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.
سرمایه گذاری شرکت شستا در شهرستان هوراند

حسین حاتمی

به گزارش می متالز، حسین حاتمی با اشاره به دیدار و گفت و گو  با قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در این دیدار با ارائه گزارشی از سیمای شهرستان های سه گانه کلیبر خداآفرین و هوراند، به رفع محرومیت ها اشاره کردم که نیازمند نگاه ملی است و نتیجه نگاه مرکز پیرامون، توسعه نامتوازن را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم کلیبر در مجلس افزود: در این دیدار ،قالیباف با بیان اینکه خاطره خوبی از رزمندگان سرافراز لشکر عاشورا در ذهن بنده باقی مانده است گفتت که آذربایجان در روزهای سخت  از آزمون شرافت و عزت با سربلندی بیرون آمده است و اکنون نوبت ما برای جبران در قبال مردم پاک آن دیار است.

وی افزود: در این دیدار موضوعات اساسی از جمله امکان گنجاندن عنوان بزرگراه اهر به کلیبر در ذیل بزرگراه تبریز اهر_کلیبر که دارای ردیف ملی است و جلب نظر مساعد سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق توسط رئیس مجلس، مورد بحث و بررسی قرارگرفت.همچنین رئیس مجلس قول داد در اسرع وقت از حوزه انتخابیه دیداری داشته باشد.

نماینده کلیبر،خداآفرین و هوراند درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت:با سرمایه گذاری و مشارکت شرکت شستا در شهرستان هوراند، یک واحد دامداری ۳ هزار راسی احداث می‌شود که تحول بزرگی در اشتغال بخش چهار دانگه  ایجاد می‌کند.  

حاتمی در ادامه با بیان اینکه با احداث این پروژه دامداری در بخش محروم چهاردانگه برای ۱۵۰ نفر به طور  مستقیم و ۳۵۰ نفر غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد،مطرح کرد:در هفته های آینده زمین این پروژه در محدوده  بخش چهاردانگه آماده می شود که طبق هماهنگی های انجام شده  با وزیر و مدیرعامل شرکت شستا ،کلنگ احداث این طرح‌ها به زمین زده می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به جلسه هم فکری و هماهنگی برنامه های شرکت سرمایه گذاری شستا، ادامه داد: همچنین جلسه هم فکری و هماهنگی برنامه های شرکت سرمایه گذاری شستا جهت احداث واحد دامداری۳ هزار راسی در خداآفرین با "علی امیری راد" فرماندار شهرستان خداآفرین و "رسول داشاد"سرپرست مدیریت مرکز خداآفرین برگزار شد.

عضو هیات رییسه  کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به همراهی با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی جهت بررسی و پیگیری مشکلات بیمه شدگان تامین اجتماعی در حاشیه جلسه ستادی مشاغل خانگی در وزارت کار،ادامه داد: بازدید و جلسه هم اندیشی  همراه با متقاضی سرمایه گذار و رسول داشاد سرپرست مدیریت مرکز خداآفرین از محدوده خدااآفرین و قلی بگلو برگزار شد. همچنین به همراه دهقان نماینده ورزقان در مجلس با موسوی مدیرعامل بانک سپه استان جلسه ای برگزار و مسائل بانکی حوزه انتخابیه مطرح شد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی مجلس  با اشاره به "حق دوست" معاون آموزشی وزیر بهداشت تصریح کرد: در این دیدار علاوه بر تاکید بر راه اندازی مجدد رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کلیبر ،مقرر  شد امکان ارتقای بیمارستان 128 تخت خوابی کلیبر به مرکز آموزش درمانی بررسی شود.

حاتمی بااشاره به دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد:در دیدار با دکتر "جان‌بابایی" معاون درمان وزارت بهداشت موضوع  کمبود امکانات در مراکز درمانی بیمارستان شهرستان‌های سه‌گانه  مطرح و  خواستار توجه جدی وزارت بهداشت به این مناطق شدیم،

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان کلیبر دی‌کلینیک های خمارلو، آبش احمد و هوراند به امکانات درمانی مناسب تجهیز می‌شود، ادامه داد: در این جلسه برای واگذاری دستگاه های سی تی اسکن،رادیولوژی، سونوگرافی و سایر اقلام و تجهیزات پزشکی دستورات لازم صادر شد همچنین در خصوص سایر درخواست ها از قبیل؛ آمبولانس و چارت اداری شبکه بهداشت هوراند رایزنی‌های لازم به عمل آمد.

عناوین برگزیده