تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۵
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۱۵۷۷۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تعمیر و نگهداری قلب تپنده کارخانه سیمان بجنورد

می متالز - مهندسان کارخانه سیمان بجنورد پس از محدودیت‌های اعمال شده در بخش برق و گاز، به تعمیر کوره ۲ هزار و ۳۰۰ تنی اقدام کردند.
تعمیر و نگهداری قلب تپنده کارخانه سیمان بجنورد

به گزارش می متالز،  معصومی مدیر عامل کارخانه سیمان بجنورد با اشاره به محدودیت‌های قطعی گاز و برق که لازمه‌ی تولید سیمان است، گفت: متخصصان این کارخانه فرصت محدودیت در تولید این کارخانه را غنیمت شمردند و با بهره گیری از دانش بومی به تعمیر و نگهداری کوره ۲ هزار و ۳۰۰ تنی اقدام کردند.
معصومی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۲۶۰ میلیارد تومان از فروش داخلی و یک میلیون دلار هم از فروش سیمان به کشور‌های قزاقستان، روسیه، ازبکستان، ترکمنستان و افغانستان در آمدزایی شده است، گفت: متخصصان این مجموعه با دانش داخلی به صورت شبانه روزی فعالیت‌های هر دوخط را رصد می‌کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلی سریعا آن را رفع می‌کنند.
مجید لطفی مسوول آزمایشگاه و کنترل کیفی این مجموعه هم کفت: استاندارد‌هایی بالاتر از UN اروپا و ASTM آمریکا به دلیل کیفیت مطلوب مواد معدنی مورد نیاز این کارخانه است و به صورت مستمر مقاومت و همچنین میزان مواد به کار برده شده در این محصول با دستگاه‌های استاندارد و مهندسان کنتر ل می‌شود.
بیش از ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم در کارخانه سیمان بجنورد فعالیت می‌کنند.

عناوین برگزیده