تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۱۵۷۷۵۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

جهش تولید محصولات فولادی در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران

می متالز - از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۹۴۱تُن انواع محصولات فولادی در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران تولید شده است.
جهش تولید محصولات فولادی در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران

به گزارش می متالز، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با اشاره به دستاورد‌های یکسال اخیر این شرکت گفت: در ده ماه اول سال۹۹ تولید انواع محصولات فولادی در این مجموعه به تناژ ۳۶۷، ۹۴۱تُن رسیده است.

نادر جعفر یوسفی با اشاره به اینکه این میزان تولید پس از وقفه‌ی چهار ساله در این مجموعه محقق شده است افزود: هم اکنون همه خطوط کارخانجات نورد کوثر، نورد میلگرد و مفتول، نورد تیرآهن، فولاد سازی، لوله سازی و صنایع فلزی در این شرکت فعال هستند.

وی ثبت رکورد تولید۴۸، ۱۲۰تُن محصول در اردیبهشت۹۹، ثبت رکورد تولید۵۵، ۱۱۰تُن محصول در خرداد۹۹، نصب و راه اندازی دستگاه تست هیدرواستاتیک ۷۰۰بار و دستیابی به فرآیند تولید لوله‌های جریانی و درون چاهی مورد نیاز صنعت نفت برای اولین بار در شرکت گروه ملی و کشور را از جمله فعالیتهای این مجموعه در راستای تحقق جهش تولید عنوان کرد.

جعفر یوسفی همچنین گفت: برای اولین بار در این شرکت تولید فولاد با کربن بسیار پایین SAE۱۰۰۸ در کارخانه فولادسازی، تولید کلاف فوق کششی SAE۱۰۰۸ سایز۵.۵ در خط۳، تولید میلگرد دو شاخ محقق شده است.

وی با اشاره به تولید میلگرد ۸و۱۰ بعد از شاخه شدن کلاف در کارخانه صنایع فلزی بعد از ۴سال توقف افزود: همچنین با تکیه بر توان متخصصان بومی کار تعمیر موتور ۱۴تُنی اشتوسبانک کارخانه لوله سازی نیز انجام شد.

جعفر یوسفی ثبت رکود تولید ۱۵۰۰تُن لوله مانیسمان در دی ماه ۹۹ در کارخانه لوله سازی پس از ۴سال را از دیگر اقدامات انجام شده در این مجموعه عنوان کرد.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران اکنون با ظرفیت تولید سالیانه یک میلیون و ۴۳۵هزار تُن فرآورده‌های فولادی و ۴۳۰هزار تُن تولید شمش فولادی ضمن تامین بخش عمده‌ای از نیاز‌های کشور، یکی از صادرکنندگان مهم محصولات فولادی است.

عناوین برگزیده