تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۵
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۱۵۷۹۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

5 واحد صنعتی توسط روحانی در زنجان افتتاح می شود

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پنج واحد صنعتی توسط رئیس جمهور در استان زنجان افتتاح می شود.
5 واحد صنعتی توسط روحانی در زنجان افتتاح می شود

به گزارش می متالز، ناصر فغفوری در زنجان اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر در استان زنجان، پنج واحد صنعتی توسط ریاست محترم جمهوری به صورت ویدوئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای واحدهای آماده افتتاح توسط رئیس جمهور بالغ بر 70 هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این واحدها در استان ، زمینه اشتغال یک هزار و 768 نفر فراهم می‌شود، تصریح کرد: واحدهای البرز ناب آرش، نورد فولادکاران افق، سپهر پلاستیک، اطلس جین و جهان نمو توسط ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

فغفوری با اشاره به اینکه این واحدها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، صائین قلعه و سلطانیه مستقر است، اضافه کرد: زمینه فعالیت این واحدها در زمینه شمش فولادی، انواع میلگرد، انواع ظروف پت و پلاستیکی، پارچه جین و کنسانتره آهن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: طی دو سال اخیر ۹۵ درصد مشکلات و موارد مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان تسریع شده است.

وی با بیان اینکه طی هشت ماه گذشته از سال جاری واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است، تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در محل واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه مهم‌ترین سیاست کشور و حوزه تولید، حفظ و صیانت از اشتغال و تولید موجود است، گفت: باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به شعار سال مبنی بر جهش تولید نقشه راهی در استان ترسیم شده است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد