تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۱۵۸۰۰۸

قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی و هوآوی ۱۱ بهمن ۹۹

می متالز - گوشی Galaxy Note 10 Lite با رشد ۶۳۱ هزار تومانی، بیشتر از دیگر مدل‌های پرفروش ساسونگ گران شده است. Redmi Note 9 Pro محصول شیائومی ۵۶۰ هزار تومان ارزان شده، اما Y6s محصول هوآوی ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است
قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی و هوآوی ۱۱ بهمن ۹۹

به گزارش می متالز، گوشی‌های سامسونگ هفته گذشته واکنش سریعی به افزایش قیمت دلار داشتند. امروز هم در برخی از مدل‌های پرفروش این برند افزایش قیمت‌های قابل توجهی دیده می‌شود. Galaxy Note 10 Lite امروز در ارزان‌ترین حالت ۱۱ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان قیمت دارد که در مقایسه با آخرین روز کاری هفته قبل، ۶۳۱ هزار تومان گران شده است. Galaxy M31 هم با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، حداقل به پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. اما در کنار این گرانی ها، گلکسی A51 که بیشتر از هر مدل دیگری هفته قبل افزایش قیمت پیدا کرده بود، امروز حدود ۲۷۰ هزار تومان ارزان شد و با قیمت شش میلیون و ۴۷۹ هزار تومان هم قابل خریداری است. مدل‌های Galaxy A02s و A42 5G هم به ترتیب ۱۴۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کردند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

Redmi Note 9 Pro حدود ۵۶۰ هزار تومان ارزان شد و امروز با رنج قیمت چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تا شش میلیون و ۸۹۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. گوشی‌های پرفروش شیائومی امروز تغییر قیمت خاص دیگری نداشتند و مدل‌های Mi 10  5G و Poco F2 Pro هر کدام ۵۰ هزار تومان گران شدند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوآوی

Y6s در بین پرفروش‌ترین گوشی‌های هوآوی بیشترین افزایش قیمت را امروز تجربه کرد. این مدل با رشد ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به پنجشنبه هفته قبل با رنج قیمت سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تا چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروحته می‌شود. Y9 Prime هم با افزایش ۹۰ هزار تومانی حداقل چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان امروز قیمت دارد.

Nova 7i یکی از معدود مدل‌های هوآوی محسوب می‌شود که امروز ارزان شده است. این گوشی با کاهش ۶۰ هزار تومانی، امروز بین شش میلیون و ۲۹۹ هزار تومان تا شش میلیون و ۹۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

منبع: فرارو
عناوین برگزیده