تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۹
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۱۵۸۴۱۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در همایش فرماندهان بسیج مراکز وزارتخانه ها در ایمیدرو اعلام کرد:

جهاد امیدآفرینی، راهکار غلبه بر مشکلات است

می متالز - نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در همایش فرماندهان بسیج مراکز وزارتخانه ها در ایمیدرو اعلام کرد: نماینده ولی فقیه در سپاه تهران گفت: جهاد امیدآفرینی، راهکار غلبه بر مشکلات است.
جهاد امیدآفرینی، راهکار غلبه بر مشکلات است

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام «محمد نعیمی» در همایش فرماندهان بسیج و‌ مدیران عقیدتی سیاسی مراکز وزارتخانه ها و ادارات کل کشور که در ایمیدرو برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و بزرگداشت شهدا گفت: ایران طی 42 سال گذشته در زمینه های مختلف، پیشرفت های مطلوبی داشته که مرهون انقلاب اسلامی است.

وی افزود: توجه به منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر ضرورت داشتن «جهاد امیدآفرینی»، ضروری است. مشکلات موجود در کشور با بی توجهی به فرامین رهبر ارتباط دارد و برای رفع مشکلات، باید جهاد امیدآفرینی را تبیین کنیم و آن در دستور کار قرار دهیم.

 

الگوگیری از شهدا

سرهنگ سید حمیدرضا قریشی، فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در این گردهمایی گفت: شهدا به عنوان چراغ راه هستند و باید در زندگی از آنها بهره ببریم و از رفتار آنها الگو بگیریم. خوشبختانه در سپاه و بسیج و در کل نظام، وحدت رویه و وحدت نظر داریم و در مقابل دشمن، متحد هستیم.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده