تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۷
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۱۵۸۴۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی و هوآوی ۱۳ بهمن ۹۹

می متالز - گلکسی A51 امروز هم گران شد. گوشی‌های شیائومی به جز چند مدل محدود تغییر قیمت محسوسی نسبت به دیروز نداشتند، اما Y8s محصول هوآوی بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد.
قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی و هوآوی ۱۳ بهمن ۹۹

به گزارش می متالز، گوشی‌های سامسونگ امروز با نوسان قیمتی زیادی در بازار دیده می‌شوند. Galaxy Note 20 Ultra 5G بیشتر از ۳۴۰ هزار تومان گران شده و در ارزان‌ترین حالت، ۳۰ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان قیمت دارد. Galaxy A51 همچنان روی نوار گرانی حرکت می‌کند و امروز هم با افزایش ۱۶۱ هزار تومانی، بین شش میلیون و ۶۴۰ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. Galaxy A31 هم دیگر مدل پرفروش سامسونگ است که در مقایسه با دیروز ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و برای خرید آن باید حداقل پنج میلیون و ۴۰۹ هزار تومان خرج کرد.

اما Galaxy S20 FE با کاهش قیمت ۸۵۳ هزار تومان بیشترین نوسان قیمت را در بین گوشی‌های سامسونگ داشته است. این مدل امروز بین ۱۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان تا ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد. Galaxy A30s هم ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد و بین چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تا پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار مشاهده می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

گوشی‌های شیائومی امروز تغییرات قیمت زیادی نداشتند، اما Redmi Note 9 Pro بیشتر از ۵۶۰ هزار تومان گران شد و بین پنج میلیون و ۸۶۴ هزار تومان تا هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

Mi 10 Lite 5G نیز بیشتر از دیگر مدل‌ها ارزان شد. این مدل حدود ۲۵۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرد و در ارزان‌ترین حالت با ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوآوی

گوشی‌های هوآوی امروز ارزان شدند. Y8s بیشتر از دیگر مدل‌ها، ۵۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و با رنج قیمت چهار میلیون و ۳۴۹ هزار تومان تا پنج میلیون تومان در بازار حضور دارد. Mate 30 Pro دیگر محصول هوآوی ۱۲۰ هزار تومان، Y7p حدود ۱۱۰ هزار تومان و Y6p نیز ۱۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت داشتند.

از طرفی Y9 Prime 2019 تنها مدل هوآوی محسوب می‌شود که امروز افزایش قیمت پیدا کرده و ۹۲۶ هزار تومان گران شده است. این مدل امروز بین پنج میلیون و ۲۷۵ هزار تومان تا پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

منبع: فرارو
عناوین برگزیده