تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۸
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۱۵۸۵۷۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

تحریم ما را قوى تر از گذشته کرد

می متالز - شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی: بازدید از سه نمایشگاه، قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، کامپوزیت و آبکاری و نمایشگاه ایران کان مین، بازدید از افتخارات ملى است.
تحریم ما را قوى تر از گذشته کرد

به گزارش می متالز به نقل از صنعت کار، شهباز حسن پور بیگلری رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در یادداشتى نوشت:

بازدید از سه نمایشگاه، قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، کامپوزیت و آبکاری و نمایشگاه ایران کان مین، بازدید از افتخارات ملى است.

شرکت هایى که در سخت ترین شرایط کشور و با وجود تحریم هاى بسیار نه تنها سر خم نکرده بلکه با قدرتى بیش از گذشته در راه توسعه کشور گام بر مى دارند.

دشمنان انقلاب اسلامى در سال هاى اخیر به گمان خود با فشار حداکثرى و اعمال تحریم هاى ظالمانه از پیشرفت ایران اسلامى جلوگیرى کردند، اما متخصصان و نیروهاى جوان در کنار مسوولان دلسوز جمهورى اسلامى نه تنها در مسیر توسعه متوقف نشدند بلکه با توان هرچه بیشترى در حوزه هاى مختلف موفق به کسب رتبه هاى جهانى شدند.

اگر نگاهی به صنعت فولاد با حمایت هرچه بیشتر ‌از نیروهای توانمند بومی و شایسته سالاری داشته باشیم خواهیم دید رتبه دهم فولاد سازی در جهان حاصل شده است و این یعنی تیری به قلب دشمن.

تحریم ها باعث شد تا به ظرفیت هاى دیگر کشور در کنار نفت توجه ویژه داشته باشیم و امروز با تاکید مقام معظم رهبرى به این باور و اعتقاد دست یافته ایم که معدن مى تواند جایگزین نفت باشد.

فعالان اقتصادى، بخش خصوصى و شرکت هاى دانش بنیان امروز همانند رزمندگان ٨ سال دفاع مقدس در جبهه هاى نبرد حضور دارند و با تمام توان از اقتصاد کشور دفاع مى کنند.

بازدید از نمایشگاه هاى یاد شده باعث شد تا بار دیگر به توانمندى هاى موجود در کشور و نیروهاى متخصص و بخش خصوصى فعال در حوزه صنعت و معدن افتخار کنم. این نمایشگاه ها گوشه اى از توانمندى و مقاومت در جبهه جنگ اقتصادى است، جنگى که با افتخار و سربلندى از آن بیرون آمده ایم و به دنیا ثابت کرده ایم تحریم نمى تواند مقابل رشد و بالندگى جمهورى اسلامى مقاومت کند.

در اینجا بر خود واجب مى دانم تا از تلاش ها و حمایت وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، سازمان هایى همچون ایمیدرو و بخش خصوصى در جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر صنعت و معدن کشور تشکر کنم.

منبع: صنعت کار
عناوین برگزیده