تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۱۵۹۱۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

سازمان صمت قزوین رتبه نخست نظارت و بازرسی کشور را کسب کرد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: با تلاش های انجام شده ، قزوین امسال موفق به کسب رتبه نخست نظارت و بازرسی بر اصناف شد.
سازمان صمت قزوین رتبه نخست نظارت و بازرسی کشور را کسب کرد

به گزارش می متالز، عزیزاله افضلی در نشست کارگروه تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین که با حضور تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدگنندگان برگزار شد، افزود: نظارت ها بر بازار و اصناف استان با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی و رعایت حقوق مصرف کنندگان تشدید یافته است.

وی همچنین از ثبت و رسیدگی به سه هزار و ۶۱۰ فقره شکایت از اصناف قزوین خبر داد و گفت: در نیمه دوم امسال طرح تشدید نظارت بر فروشگاه های زنجیره ای استان نیز اجرا و در مجموع ۷۱ پرونده تخلف ثبت و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

بازرسی از اصناف استان قزوین هشت درصد رشد یافت

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بازرسی از اصناف قزوین در راستای تنظیم بازار و رعایت حقوق مصرف کنندگان در ۱۰ ماهه امسال نطبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد یافته است.

وی گفت، در ۱۰ ماهه امسال ۱۲۶ هزار و ۲۴۱ مورد بازرسی از اصناف استان انجام شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۱۶ هزار و ۳۷۸ مورد بود.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین همچنین از رشد ۱۲ درصدی پرونده های تشکیل شده در رابطه با تخلفات صنفی در قزوین در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۶ هزار و ۹۲۶ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: در زمینه شناسایی تخلفات صنفی در استان قزوین نیز در ۱۰ ماهه امسال با ۲۹ درصد رشد مواجه بوده ایم و هشت هزار و ۸۷۴ مورد تخلف ثبت شده که این تعداد سال گذشته ۶ هزار و ۸۶۴ مورد بود.

عناوین برگزیده