تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۵۹۷۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کشف و ضبط ۱۲ تن سیمان قاچاق و عرضه خارج از شبکه در یاسوج

می متالز - معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد با باین این که کسانی که قصد اخلال در نظام اقتصادی بازار را داشته‌ باشند به جد برخورد خواهد شد از کشف و ضبط ۱۲ تن سیمان قاچاق و عرضه خارج از شبکه در یاسوج خبر داد.
کشف و ضبط ۱۲ تن سیمان قاچاق و عرضه خارج از شبکه در یاسوج

به گزارش می متالز، باقری‌فرد اظهار کرد: بر اساس‌ گزارشات واصله به سامانه‌ ستاد خبری۱۲۴ مبنی بر عرضه خارج از شبکه و قاچاق سیمان به خارج از استان ،در اقدامی به موقع و بازرسی نامحسوس بازرسان صمت استان و همکاری نیروی انتظامی و پاسگاه دشتروم ، مقدار ۱۲ تن سیمان قاچاق که قصد خروج از استان را داشت کشف و ضبط شد.

 معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به کمبودهای احتمالی سیمان جهت ساخت و ساز و پروژه‌های عمرانی در استان و تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه فرعی تنظیم بازار استان، روزانه بازار سیمان استان توسط تیم‌های نظارتی رصد و عرضه خارج از شبکه و بدون هماهنگی سیمان از مرزهای استان ممنوع بوده و با متخلفان شدیدترین برخوردها انجام خواهد گرفت.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان با اشاره به اینکه بر اساس قانون نظام صنفی با قاچاقچیان،گرانفروشان، محتکران، عرضه‌ کنندگان خارج از شبکه و کسانی که قصد اخلال در نظام اقتصادی بازار را داشته‌ باشند به جد برخورد خواهد شد تصریح کرد؛ که در یک بازرسی کاملا نامحسوس و با همکاری دستگاه محترم قضا  برای این فرد قاچاقچی و عرضه کننده خارج از شبکه، فرم گزارش بازرسی در کمترین زمان ممکن تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی تصریح کرد: بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط، بر نحوه توزیع سیمان و قیمت‌های مصوب نظارت دقیق دارند تا تخلفی صورت نگیرد.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از مردم خواست گزارش احتکار، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را، از طریق سامانه  ارتباطی۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و سایر شهرستانهای تابعه گزارش کنند.

عناوین برگزیده