تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۳
بازدید: ۷۶
کد خبر: ۱۵۹۹۰۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
یزدخواستی، عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان مطرح کرد:

در تلاشیم با استفاده از تمام ظرفیت زیر مجموعه های ذوب آهن اصفهان، سازمان را به سمت ارزش آفرینی بیشتر سوق دهیم

می متالز - عضو هیات مدیره ذوب آهن که نظارت بر شرکت های تابعه کارخانه را نیز عهده دار است مطرح کرد: مجموعه ذوب آهن اصفهان شامل زیر مجموعه هایی است که هر کدام بنا به نیاز شرکت ذوب آهن اصفهان، مسوولیت هایی بر عهده دارند به عنوان مثال «شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن» یکی از شرکت های توانمند این مجتمع عظیم صنعتی به شمار می رود.
در تلاشیم با استفاده از تمام ظرفیت زیر مجموعه های ذوب آهن اصفهان، سازمان را به سمت ارزش آفرینی بیشتر سوق دهیم

به گزارش می متالز، این شرکت دارای تجارب و پتانسیل اجرای پروژه های صنعتی، عمرانی، معدنی، فنی مهندسی، طرح های مطالعاتی و علمی، تحقیقاتی در حوزه صنایع فولادی و فلزی است، «شرکت پویش معادن ذوب آهن» یکی دیگر از زیرمجموعه های این شرکت نیز انجام کلیه خدمات معدنی شامل اکتشاف استخراج و فرآوری مواد معدنی، مطالعات زمین شناسی، نقشه برداری سطحی و عمقی و موارد این چنینی را برعهده دارد. باشگاه فرهنگی ورزشی با تیم ذوب آهن اصفهان از دیگر زیر مجموعه های شرکت محسوب می شود.

یزدخواستی افزود: در حال حاضر ذوب آهن اصفهان در تلاش است تا شرکتهای زیر مجموعه را به این سمت هدایت کند که تخصصی تر عمل کنند و از تمام ظرفیت آنها برای دستیابی به اهداف ذوب آهن استفاده شود. برای مثال ساخت بخشی از نوار نقاله‌های کوره بلند شماره ۱، ساخت سرندهای کوره بلند، ساخت بخشی از اسکلت فلزی پروژه پی سی آر و اتوماسیون کوره بلند شماره ۱، از جمله فعالیت‌های شرکت پویش ساخت ذوب آهن در راستای نیازهای ذوب آهن اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: برای بهره برداری صددرصدی از پتانسیل زیر مجموعه ها برنامه های زیادی در نظر داریم و چشم انداز خوبی را شاهد هستیم. همین روزها اخبار خوب بیشتری را هم از ذوب آهن اصفهان خواهید شنید که نتیجه دوراندیشی مدیریت شرکت و پیگیری طرح هایی است که در جلسات هیات مدیره مطرح شده است.

یزدخواستی افزود: به منظور بررسی روند تصمیمات و نیازها و فرصت شرکت های زیر مجموعه به صورت مستمر جلسات پایش برگزار می شود که نتایج خوبی هم از این جلسات حاصل شده است و قطعا در سال 1400 علاوه بر اینکه ذوب آهن سودآوری مطلوبی خواهد داشت شرکتهای زیر مجموعه هم ارزش افزوده برای شرکت حاصل خواهند کرد.

مرتضی یزدخواستی گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور بعد از گذشت نیم قرن از فعالیت خود با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، امکانات، تجهیزات، دانش و تجربه نقش بی بدیلی در سازندگی صنایع مختلف داشته است که این مهم بر کسی پوشیده است. این کارخانه، قابلیت های بسیار فراوانی دارد که می توان با تعریف پروژه های مختلف و سپس اولویت بندی آنها به کمک نیروی انسانی بخش ها  از محل هم افزایی ایجاد شده سازمان را به سمت ارزش آفرینی بیشتر سوق داد همان طور که با برنامه ریزی های مدیریت شرکت و تلاش تحسین برانگیز کارکنان در بخش های مختلف تولید ریل در ایران به نام ذوب آهن اصفهان ثبت شد که خوشبختانه این ریل در آسیا همتایی ندارد.

عناوین برگزیده